Utama Gambar Resepsi Meriah Tapi Alha Alfa 'Putih Mata' Tragedi Kek Menara Runtuh!

[VIDEO] Resepsi Meriah Tapi Alha Alfa ‘Putih Mata’ Tragedi Kek Menara Runtuh!

Seperti diketahui ramai, seorang jurusolek dan usahawan terkenal iaitu Datuk Alha Alfa telah selamat bergelar suami kepada Datin Noor Azlin Ismail pada tanggal 28 September yang lalu. Majlis resepsi di sebelah pengantin perempuan juga sudah berlangsung dengan jayanya di Taiping yang turut dihadiri oleh ahli keluarga kedua-dua mempelai, rakan-rakan artis, pihak media dan ramai lagi.

BACA : Dikecam Ambil Foto Buruk Guna Phone, Ini Tips Jurufoto Buat Pengantin & Tetamu!

Classy & elegan!

Malam tadi, majlis resepsi bagi pihak Alha pula diadakan yang bertempat di Dewan MinDef. Majlis yang gilang-gemilang itu disambut meriah dengan kehadiran kenalan kedua-dua pengantin. Alin yang manis memakai gaun pengantin kembang berwarna putih dan Alfa pula kacak dengan sut hitam. Perkara itu sekali gus menampakkan kedua-dua pengantin baru ini penuh classy dan elegan!

Dihiasi bunga-bunga segar

Persekitaran dewan turut dihiasi dengan pelbagai bunga segar rona lembut dan tali kristal di sekeliling pentas kecil serta pelamin membuatkan ia kelihatan mewah. Susuan meja untuk para tetamu juga diletakkan dengan teratur.




Antara rakan artis yang hadir

Antara rakan artis yang datang untuk memeriahkan resepsi kali ini termasuklah Rizman, Norman Hakim, Memey Suhaiza, Zain Saidin, Rozita Che Wan, dan ramai lagi.

Persembahan mantap daripada penyanyi hebat

Persembahan nyanyian daripada Min Yasmin, Syamel, Liza Hanim, Idayu dan Amy Mastura yang mantap telah memukau para tetamu termasuklah pengantin sendiri.

Sesi memotong kek

Tidak kurang juga kek pengantin yang ditempah khas serta dihiasi seakan-akan cermin tinggi ini. Dari jauh ianya tampak sangat menarik dan juga eksklusif.

Berkali-kali depa minta maaf..

Namun, terdapat satu tragedi tidak diduga apabila kek menara mereka itu tiba-tiba tumbang ketika sesi fotografi bersama tetamu. Jelas Alha, pihak yang meletakkan kek tersebut di tengah pentas berkali-kali minta maaf. Walau bagaimanapun, beliau tidak melenting malah bersyukur kerana tidak ada orang yang cedera atau berada di belakang kek berkenaan.




View this post on Instagram

takpelah rezeki takat tu je..sy xmarah pun hehehe beratus kali depa mntak maaf walupun dalam perancangan nak pacak kek tu tgh2 rumah..hahah hbis berderai semuanya 😂😂 ape pun abg @nasgreatidea_weddings mmg superb kek tu..xpe kek boleh carik,..kenangan yg terjadi tu memory selamanya..sorry yg xdapat merasa kek tu..syukur xde org kat belakang kalau tak jenuh berjahit muka nanti 😂🙏🏻 kek ni punya berat maybe meja yg support tu pun dah menyerah diri dah tggu masa je bergegar skit paammmm!! habisss~ macam manusia jugak..emsem camne pun hati rapuh jugak..💃🏻💃🏻💃🏻😝😝😝🤪🤪😌 tqsm pada semua yg hadir semalam..sy dah isteri amat menghargai..mintak ampun mntak maaf jika ada kekurangan dari pihak kami..love u guys #alhaalindreams

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa) on

Sumber : IG alhaalin , Alha Alfa




Artikel Popular