“Mereka Mahir Play Victim..” – Hanna Serik Dikhianati, Nafi Dipelawa Bermadu

Nampaknya kisah perkahwinan antara wanita bernama Hanna dan usahawan kuih bulan terkenal iaitu Yaya belum surut lagi. Sekitar pagi tadi, suaminya juga telah menafikan dakwaan bahawa dia sudah bernikah dengan gadis berusia 23 tahun itu di sempadan Thailand serta isu pengabaian nafkah terhadap Hanna serta anak-anak. Kenyataan tersebut malah selari dengan penjelasan Yaya kepada sebuah portal berita baru-baru ini.

BACA: “Saya Ada Minta Izin Memperisterikan Yaya, Tapi..” – Giliran Suami Buka Mulut

Advertisement

Rayuan saya tak diendahkan…mereka mahir ‘play victim

Gara-gara terpanggil untuk memberikan respon terhadap kedua-dua individu berkenaan, Hanna sekali lagi menegaskan bahawa dia memang ada bukti kukuh dan telah berfikir masak-masak sebelum menulis perkara itu di akaun Facebook miliknya semalam. Malah perkara itu bukanlah dibuat atas dasar marketing, sebaliknya sebagai isyarat bahawa dia bukanlah seorang wanita naif. Namun mesej itu tidak diendahkan dan Hanna menyifatkan mereka sedang melindungi diri masing-masing.  

Advertisement

Tak pernah dipelawa bermadu…pengkhianatan beberapa kali terbongkar

Advertisement

Ujar wanita berusia 34 tahun ini lagi, dugaan rumah tangga ini sememangnya telah memberikan impak yang sangat besar terhadap emosi dirinya. Ditambah pula dia masih sedang dalam proses memulihkan depression dan berpantang anak ketiga pada tahun lepas. Hanna turut menafikan bahawa pernah dipelawa untuk hidup berpoligami seperti yang dikatakan suaminya. Namun hubungan yang disorok oleh mereka berdua pernah beberapa kali terbongkar olehnya.

Advertisement

Bakal failkan perpisahan…tak sanggip dipermainkan lagi

Dalam pada itu, ibu kepada 3 orang cahaya mata ini turut memaklumkan bahawa dia sudah serik untuk meneruskan hidup sebegini. Oleh sebab itu, dia nekad untuk memfailkan perpisahan tak lama lagi. Terangnya lagi, itu adalah keputusan terbaik bagi masa depannya dan juga kebajikan anak-anak pada masa akan datang.

Advertisement

Sumber: FB Hanna Baa

Advertisement

Advertisement