Connect with us

Artis

Keakraban Hairul Dengan Bapa & Anak Bikin Sebak, Tapi Foto Last Jadi Perhatian!

Siapa yang tak kenal dengan pelakon hero yang pernah terlibat dalam filem aksi ‘Paskal’ yang menjadi kegemaran ramai iaitu Hairul Azreen! Walaupun sebelum ini pernah dilanda kontroversi kerana dikatakan tidak menghorm4ti isterinya, Hanis Zalikha namun dia menjelaskan bahawa itu hanyalah sekadar gurauan. Hakikatnya, Hairul adalah seorang ayah dan suami yang wajar dicontohi kerana sikapnya yang penyayang di luar lensa kamera.

BACA: [FOTO] Lelaki Macam Aliff Aksi Romantik Aliff Satar Dan Isteri Jadi Tumpuan

Terbaru, Hairul berkongsi moment sebak apabila memuat naik sebuah video pendek detik pertemuannya dengan Yusuf di IG miliknya. Secara tidak langsung, dia juga tiba-tiba terkenangkan kembali pengalaman bersama bapanya, Idris Ali ketika masih kecil.

Teringat kenangan bersama ayah, wira yang selalu ingat kan saya 

Hairul, Yusuf & Atok

Ternyata keakraban ayah dan anak ini membuat ramai turut sebak dan rindukan ahli keluarga masing-masing.

Hargailah abah sementara masih ada

Rindu ayah juga

Touching sekejap, andai semua ayah dan suami macam ni

Namun ada juga yang tertarik melihat ikan besar yang ditangkap oleh Hairul bersama ayahnya terdahulu.

Gambar last terbaik

Besar betul ikan ni

Punya besar, ikan ke ‘hulk’

Sumber: IG Hairul Azreen

Artis

“Bertuahnya Mereka Datin” – Rebecca Nur Al IsIam Belanja Bibik Travel Ke Paris!

Walaupun selebriti popular Datin Rebecca Nur Al IsIam sudah memperlahankan rentak karier seni dirinya kerana sibuk dengan perniagaan, namun dia kerap berkongsi perkembangan hidupnya di laman sosial untuk tatapan peminat. Antara yang sering mendapat perhatian ramai adalah layanan mesra yang dilakukan oleh Rebecca kepada semua pembantu rumahnya, tak ubah seperti rapat dengan ahli keluarga sendiri.

BACA: Datin Paduka Eina Azman Kongsi Masak Lemak Cili Api, Tapi Blender Jadi Tumpuan

Anjur majlis ilmu sempena pengisIaman salah seorang pembantu rumahnya

Belikan baju raya sedondon tahun ini

Baru-baru ini, Rebecca turut berkongsi foto lama ketika 3 orang pembantu rumahnya bercuti di Paris. Posting ini dibuat selepas mereka ada mengajaknya untuk berkunjung ke ibu kota Perancis itu sekali lagi, namun dia hanya mampu menolak permintaan itu dalam bentuk gurauan.

Saya cakap No.. Kita kena cari duit beli tiket naik ‘belon’ untuk balik raya di Sarawak dulu. Maklumlah kami ramai…

Meskipun memperoleh respon negatif daripada Rebecca, salah seorang daripada geng pembantu rumahnya itu menyambut baik keputusan yang diberikan oleh majikan mereka.

Terima kasih bawa kami sampai 10 negara…kami balas budi jaga anak saja

Pun begitu, para pengikut pelakon berkenaan masih memuji sikap murah hatinya yang melayan pembantu rumah dengan sangat baik.

Bertuahnya bibik…so kena pandai jaga hati Datin, kerja elok-elok

Nak jadi bibik jugak lah…dapat naik belon jalan-jalan

Bestnya mereka…Alhamdulillah dapat majikan macam Datin & Datuk

Sumber: IG rebeccanuralisIamahmad

Continue Reading

Artis

[VIDEO] “Sebak Dengar..” – Harmoni Alif Satar & Raihan Detik Rasa Keinsafan

Meminati kumpulan Raihan sejak berumur 7 tahun lagi, penyanyi, hos dan pelakon Alif Satar tidak menyangka bahawa dia akhirnya berpeluang untuk duet bersama nama besar kumpulan nasyid di Malaysia itu. Menurut Alif menerusi satu portal akhbar sebelum ini, semuanya bermula apabila dia membuat pelawaan spontan kepada mereka ketika pertama kali membuat persembahan duet dengan Raihan dalam rancangan Bintang Minggu Ini pada sekitar Februari lalu.

BACA: Keakraban Hairul Dengan Bapa & Anak Bikin Sebak, Tapi Foto Last Jadi Perhatian!

Selepas pelawaan itu disambut baik oleh kesemua anggota kumpulan tersebut iaitu Abu Bakar Mohd Yatim, Che Amran Idris dan Amran Ibrahim, sedutan rakaman latihan mereka menyanyikan lagu ‘Sesungguhnya’ pula menjadi viral di laman sosial tidak lama selepas rancangan itu tamat.

Kerjasama antara mereka juga disambut baik oleh pihak syarikat rakaman untuk meneruskan projek ‘Sesungguhnya ‘19’ yang menemui peminat pada hari ini.

Antara sedutan lagu Sesungguhnya’19 – Raihan & Alif Satar

Ternyata gabungan harmoni suara antara mereka sangat merdu dan mendapat banyak reaksi positif dalam kalangan netizen yang telah mendengarkannya.

Thanks Alif…dapat ubat rindu lagu2 alunan Raihan

Sedapnya suara semua…kalau ada Ustaz Nazri lagi mantap ni

Boleh menangis tau bila feel betul2…tahniah Alif & Raihan!

Alif ni bagi apa pun semua dia tapau…sebak dengar

Sumber: BH Online, IG raihaninternational, alifsatar & Twitter dxnial26

Continue Reading

Artis

Kesal Dengan Sikap Dulu, Linda Rafar Mohon Maaf Tapi Dikritik Tidak Ikhlas…

Tahun ini merupakan tahun pertama seisi keluarga anggota kumpulan penyanyi Elite, iaitu Linda Rafar berpuasa di bulan Ramadhan dan beraya tanpa kehadiran ibu mereka di sisi. Pada awal tahun ini, bonda mereka iaitu Allahyarhamah Rasimah Abdul Rahman telah pun menghembuskan nafas terakhir di H0spital Shah Alam gara-gara j4ngkitan kuman. Sejak daripada itu juga, Linda banyak membuat luahan rindu kepada arw4h ibunya itu.

BACA: Insiden Lempang Wanita Di Tengah Jalan, Isteri Suspek Buat Permohonan Maaf…

Al-Fatihah…Rindu mak sangat-sangat

View this post on Instagram

Al-fatihah🤲🏻 Rindu mak sgt2 😭

A post shared by LRFlawlessProducts (@lindarafar) on

Terbaru, Linda mengambil kesempatan sempena kedatangan bulan Ramadhan ini untuk memohon maaf secara terbuka kepada semua yang pernah terkesan dengan isu terhadap salah seorang jururawat di pusat perubatan itu yang pernah dikatakan cuai semasa menguruskan arw4h ibunya.

Dalam persidangan terakhir, saya rasa amat marah, dikhi4nati, dihina dan sedih walaupun ibu saya telah meninggaI dunia, buIi siber terhadap saya masih belum berakhir. Hati saya penuh dengan kemarahan. Peguam saya telah menghantar notis kepada ratusan orang yang memfitn4h saya tapi hati saya belum tenang. Ada yang menghantar mesej memohon maaf, maka saya pun maafkanlah kecuali bagi mereka yang sangat melampau kerana saya ingin membersihkan reputasi saya.

Pada bulan Ramadhan yang mulia ini, saya mengambil kesempatan untuk menyatakan rasa maaf kalau saya ada menyakiti setiap netizen yang pernah memohon maaf kepada saya, dan sebagai balasan saya mahukan kemaafan juga.

Tidak salah jika kita yang ikhlas memohon maaf dulu serta lupakan segala kisah

View this post on Instagram

During my last press conference, i felt angry, betrayed, insulted and sad that my mom's passing did not stop cyber bully against me. My heart was filled by rage. My lawyer sent notices to hundreds of persons defaming me but my heart did not come to a closure.. Some dm me saying sorry.. hence some i forgive but some others went out too much that i cant help but to clear my reputation. In the holy month of Ramadhan, i took this opportunity to say sorry if i ve hurt any of you with or without I forgive every nitizen who ask for my forgiveness and in return i m seeking forgiveness too.. Tiada siapa yang hebat di atas muka bumi allah ini dan tidak salah jika kita yg ikhlas memohon maaf dulu serta lupakan segala kisah🤲🏻 Allah maha melihat.. segala kebaikkan n keburukkan di catit dan tidak ada satu pon yg akan terlepas pandang.. Dunia sementara akhirat selamanyaa.. satu hari kita akan kembali kepadanyaa..💙 @hafidzahhassan @zetizulkifli @nha_lawfirm

A post shared by LRFlawlessProducts (@lindarafar) on

Posting ini mendapat perhatian sesetengah netizen sebagai salah satu cara untuk menutup salah daripada pihaknya tentang isu tersebut.

Masa fitn4h tunjuk nama…masa buat permohonan maaf nama pun tak sebut

Kenapa nak play vict1m? Semoga Ramadhan ini diberi petunjuk…

Walaubagaimanapun, selebriti dan usahawan ini turut mendapat banyak sokongan positif dan menganggap ini sebahagian daripada ujian yang perlu dihadapi olehnya.

Bangga dengan adikku ini…kita maafkan je pasti ada hikmah

Sedih baca…sebab tau Linda cuma memperjuangkan hak ibu masa tu

Semoga yang baik-baik untuk akak sekeluarga…

Sumber: IG lindarafar

Continue Reading

Trending