Artis Viral

[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami

[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami
Rasaflix

Sharing is caring!

Beberapa hari yang lalu, Aeril Zafrel telah disahkan positif COVID-19 setelah membuat ujian saringan bersama pengurusnya. Menurut pelakon popular itu, dia tidak mempunyai sebatang simptom tersebut namun berkemungkinan dijangkiti COVID-19 ketika menghantar pengurusnya ke klinik yang mengalami demam panas. Berikutan itu, dia menjalani tempoh kuarantin dan tinggal sendirian di bilik tingkat atas rumahnya.

BACA: Rindu Bau Isteri & Anak 10 Hari Kuarantin Hafiz Mahamad Bebas COVID-19

Sempat rakam gelagat isteri masuk bilik berplastik hitam…nak amik barang

Walaupun berkurung di bilik, dia sempat menyakat isterinya. Menerusi posting terbaharu di Instagramnya, Wawa Zainal dirakam masuk ke bilik kuarantinnya dengan berpakaian serba hitam. Biarpun diiringi lagu sedih, tetapi penampilan Wawa Zainal yang berbungkus plastik hitam dan bercermin mata telah menyebabkan video tersebut menjadi kelakar dan melucukan. Dalam pada itu, keputusan COVID-19 Wawa Zainal dan anak-anak belum diperoleh lagi.

@aerilzafrel8

Nampak sekejap pun jadilah. Hehe mcm pocong dah 🤣🤣

♬ original sound – Way – Way

Pocong ke warna hitam tu, macam hantu pun ada…semoga Aeril Zafrel cepat sembuh

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Wawa Zainal yang berplastik hitam seperti pocong dan juga hantu untuk mengelak dijangkiti COVID-19. Mereka turut mendoakan kesihatan pelakon itu serta berharap agar dia kembali sihat seperti sediakala. Secara keseluruhan, video itu telah mendapat lebih 890 ribu jumlah tontonan.


[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami

[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami


[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami

[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami

 

Sumber: TikTok Aeril Zafril Instagram Aeril Zafril 

Nak info lagi? Sertai Telegram Erin Sakura

Artikel ini disediakan oleh team Erin Sakura. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

[VIDEO] Wawa Zainal ‘Bungkus’ Badan Dengan Plastik Masuk Bilik Kuarantin Suami

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram