Artis Gaya Hidup

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

Sharing is caring!

Dato Aliff Syukri, nama yang tidak asing lagi di dalam dunia kosmetik mahupun hiburan. Hari ini merupakan hari lahirnya yang ke-32 tahun. Kebiasaannya sambut4n yang diadakan Dato’ Aliff Syukri pasti berkonsepkan mewah namun berbeza dengan kali ini apabila ia disambut dengan lebih sederhana bersama keluarga, kenalan rapat dan kakitangannya. Kehadiran ibunya kali ini turut memeriahkan majlis.

BACA:[VIDEO] ‘The Power Of Makeup’ – Transformasi Wajah T0mb0y Ini Amat Mengagumkan!

Tak sangka ada yang menghargai saya

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

Ucapan dari ibu tersayang

View this post on Instagram

Ida menantu sy.. “mak jgn kemana2 nanti lgi seminggu birthday syukri.. ida nk buat surprise.. keluarga kita je mak..” . Sy pulak jenis kampung tok2 x pandai bagi hadiah birthday org.. mcm tu juga kalau tiba birthday sy org raikan bagi hadiah.. sy sgt rimas.. malu tesipu2 malu mcm kambing.. x tau nk ckp apa.. Nk tolak kesian org dh susah payah.. di ambil rasa mcm menyusahkan org.. serba salah rasanya.. . Confident level tinggi anak sy ni wlu sumbang suaranya tetap nak teruskan nyanyi , dia x kisah orang suka atau x..dia senyum je ..maka kalau nak netizen maki dia ke apa xda untung pun ..sbb dia ada ilmu kebal dada malah dia lagi semangat bila lagi dikecam..berbeza dgn yati dn sy tersepit kecut x suka cengitu..Sifat kebalnya ramah yakin diri tu buat dia dapat cuta2nya . Sy dgn syukri sgt beza , di yg biasa dgn keraian.. dn bersosial.. sy mmg x reti dn x ada kawan.. . Doa sy utk anak ni.. semoga menjaga masa dn peluang jika dia menang di dunia.. kena berusaha kuat utk memenangi akhirat juga.. umur dia skrg dh tempoh matang.. dn buatlah yg terbaik utk menjadi mukmin yg terbaik.. doa ibu x pernah putus utk memenangi syurga Allah..

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Kali ini kejutan disediakan sendiri oleh isteri Dato’ Aliff Syukri iaitu Datin Nur Shahida. Apa yang lebih istimewa, Dato Aliff kelihatan agak teruja sehingga mengeluarkan air mata. Tahun ini sambut4n telah diserikan dengan acara nyanyian nasyid dan alunan zikir dari anak-anak tahfiz.

Video kejutan sambut4n hari jadi dari Datin

View this post on Instagram

selamat hari lahir suami tercinta @aliffsyukriterlajaklaris .. . Saya tipu dia kata ada ceramah….orang bayar mahal..terpaksa keluar duit sendiri bayar deposit ceramah kat dia🤣🤣🤣……lepas tu dia kata kenapa ceramah malam biasa siang….saya jawab ntah la sebab ceramah orang perempuan utk berniaga..mungkin siang perempuansibuk jadi dia buat malam😂 Alhamdulillah dapat kumpul family,kenalan dan rakan bisnes buat kecik2 sahaja . Ya saya bukan seorang yg romantik,kasar dan x reti nak memujuk……yg suami pula manja minta perhatian…..tapi saya anggap je lah dia mcm anak sulung saya nak minta manja🤣… . semoga di beri kebahagiaan dunia dan akhirat…..di mudahkan urusan dalam mencari rezeki dan mudahah bahgia bersama keluarga hingga ke akhir hayat.. . Alhamdulillah di usia 32 tahun Allah dah beri mcm2 nikmat…nikmat kesenangan,berkeluarga,nikmat ada anak,nikmat kesihatan dan cmm2….hargai dan bersyukur nikmat yg Allah beri Insya Allah berpanjangan…

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Video-video lain sekitar majlis

Netizen tak melepaskan peluang mendoakan yang baik-baik buat Dato’

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

 

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

Sumber: IG Dato’Alif Syukri ,Datin shahida dherbs  &bondarozitaibrahim

Tidak mahu terlepas cerita viral & trending? Jom sertai Telegram Erin Sakura di https://t.me/erinsakura

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram