Connect with us

Artis

[VIDEO] Sekitar Majlis Hari Jadi, Dato’ Aliff Syukri Menangis Teruja!

Dato Aliff Syukri, nama yang tidak asing lagi di dalam dunia kosmetik mahupun hiburan. Hari ini merupakan hari lahirnya yang ke-32 tahun. Kebiasaannya sambut4n yang diadakan Dato’ Aliff Syukri pasti berkonsepkan mewah namun berbeza dengan kali ini apabila ia disambut dengan lebih sederhana bersama keluarga, kenalan rapat dan kakitangannya. Kehadiran ibunya kali ini turut memeriahkan majlis.

BACA:[VIDEO] ‘The Power Of Makeup’ – Transformasi Wajah T0mb0y Ini Amat Mengagumkan!

Tak sangka ada yang menghargai saya

Ucapan dari ibu tersayang

View this post on Instagram

Ida menantu sy.. “mak jgn kemana2 nanti lgi seminggu birthday syukri.. ida nk buat surprise.. keluarga kita je mak..” . Sy pulak jenis kampung tok2 x pandai bagi hadiah birthday org.. mcm tu juga kalau tiba birthday sy org raikan bagi hadiah.. sy sgt rimas.. malu tesipu2 malu mcm kambing.. x tau nk ckp apa.. Nk tolak kesian org dh susah payah.. di ambil rasa mcm menyusahkan org.. serba salah rasanya.. . Confident level tinggi anak sy ni wlu sumbang suaranya tetap nak teruskan nyanyi , dia x kisah orang suka atau x..dia senyum je ..maka kalau nak netizen maki dia ke apa xda untung pun ..sbb dia ada ilmu kebal dada malah dia lagi semangat bila lagi dikecam..berbeza dgn yati dn sy tersepit kecut x suka cengitu..Sifat kebalnya ramah yakin diri tu buat dia dapat cuta2nya . Sy dgn syukri sgt beza , di yg biasa dgn keraian.. dn bersosial.. sy mmg x reti dn x ada kawan.. . Doa sy utk anak ni.. semoga menjaga masa dn peluang jika dia menang di dunia.. kena berusaha kuat utk memenangi akhirat juga.. umur dia skrg dh tempoh matang.. dn buatlah yg terbaik utk menjadi mukmin yg terbaik.. doa ibu x pernah putus utk memenangi syurga Allah..

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Kali ini kejutan disediakan sendiri oleh isteri Dato’ Aliff Syukri iaitu Datin Nur Shahida. Apa yang lebih istimewa, Dato Aliff kelihatan agak teruja sehingga mengeluarkan air mata. Tahun ini sambut4n telah diserikan dengan acara nyanyian nasyid dan alunan zikir dari anak-anak tahfiz.

Video kejutan sambut4n hari jadi dari Datin

View this post on Instagram

selamat hari lahir suami tercinta @aliffsyukriterlajaklaris .. . Saya tipu dia kata ada ceramah….orang bayar mahal..terpaksa keluar duit sendiri bayar deposit ceramah kat dia🤣🤣🤣……lepas tu dia kata kenapa ceramah malam biasa siang….saya jawab ntah la sebab ceramah orang perempuan utk berniaga..mungkin siang perempuansibuk jadi dia buat malam😂 Alhamdulillah dapat kumpul family,kenalan dan rakan bisnes buat kecik2 sahaja . Ya saya bukan seorang yg romantik,kasar dan x reti nak memujuk……yg suami pula manja minta perhatian…..tapi saya anggap je lah dia mcm anak sulung saya nak minta manja🤣… . semoga di beri kebahagiaan dunia dan akhirat…..di mudahkan urusan dalam mencari rezeki dan mudahah bahgia bersama keluarga hingga ke akhir hayat.. . Alhamdulillah di usia 32 tahun Allah dah beri mcm2 nikmat…nikmat kesenangan,berkeluarga,nikmat ada anak,nikmat kesihatan dan cmm2….hargai dan bersyukur nikmat yg Allah beri Insya Allah berpanjangan…

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Video-video lain sekitar majlis

Netizen tak melepaskan peluang mendoakan yang baik-baik buat Dato’

 

Sumber: IG Dato’Alif Syukri ,Datin shahida dherbs  &bondarozitaibrahim

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

Artis

“Tergugat Iman Ustaz Adam”- Bila Kak KM Berkebaya, Elok Je Syafiq Kyle Pandang!

Sebagai penjual jamu, Liana Rosli (Kak KM) iaitu anak kepada Normah Damanhuri sering memuat naik gambar dan video menghairahkan di media sosial bagi melariskan produknya. Baru-baru ini, Kak KM telah berkongsi sebuah video pendek bersama Syafiq Kyle yang ditemuinya di sebuah hotel sekitar Putrajaya. Sebut sahaja Syafiq Kyle pasti ramai lebih teringatkan drama Nur 2 yang menjadi fenomena ketika ini. Babak panas yang dilakonkan Syafiq Kyle sebagai Ustaz Adam membuatkan netizen berasa geram dan panas hati kerana telah terhadap isterinya Nur.

BACA:[VIDEO]Nasi Lemak Tu Kenapa Hael Husaini Buat Perangai Pakai Baju Kelawar

Ketika ini, ramai yang mengaitkan kegoyahan iman Ustaz Adam ketika berdepan dengan Juita, membuatkan ramai netizen menjadi geram.

Babak Nur 2

Oleh itu, ramai yang mengaitkan drama ini dengan video yang dikongsikan Kak KM.

Tak payah terkejut sangat

Rata-rata netizen telah membuat gurauan di ruangan komen berkaitan video berkenaan dan drama Nur.

Terkejut excited namanya

Lorong boleh tutup charas dek Kak KM

Opps! Tergugat iman Ustaz Adam

Elok je dia pandang lelama

Sumber:IG km_lianarosli

Continue Reading

Artis

[VIDEO] “Nasi Lemak Tu Kenapa” – Hael Husaini Buat Perangai Pakai Baju Kelawar

Baru-baru ini, stesyen radio Suria FM menjadi sebut4n hangat apabila bekas penyampai radio terkenal, Fara Fauzana dikhabarkan telah menyertai mereka. Namun perkara itu cumalah selama 5 hari bagi segmen pagi khas kendalian mereka. Hari ini pula, segmen tersebut telah menjemput penyanyi dan komposer popular iaitu Hael Husaini. Mereka sama-sama menyahut cabaran mengenakan baju kelawar, bersama-sama dengan para penyampai radio berkenaan.

BACA:Gelagat Lucu Ropie Dan Man Nyanyi Lagu Dato Siti Nurhaliza Buat Ramai Terhibur

Hael terima ke cabaran pakai baju kelawar??

Tidak cukup dengan itu, Hael turut dicabar bersama Issey untuk keluar membeli nasi lemak dengan pakaian tersebut, di samping menyanyikan lagu terbarunya, iaitu ‘Hari Ini’.

Makcik bawang posing macam Sherry

Happy masing-masing

Order nasi lemak sambil nyanyi ‘Hari Ini’

Bro nasi lemak minta Issey datang esok pakai kain kapan

Boleh menang ratu ‘baju kelawar’ ni

Ternyata adegan tersebut telah mencuit hati ramai termasuk beberapa rakan artis yang lain.

Pinjam buat tido

Swag…best seller nanti

Mengancam beg nasi lemak tu

Perangai tu…

Sumber: YouTube SuriaTV , IG suriamalaysia & haelhusaini

Continue Reading

Artis

Gelagat Lucu Ropie Dan Man Nyanyi Lagu Dato Siti Nurhaliza Buat Ramai Terhibur

Sebut sahaja nama Pak Kodi, pasti ramai yang mengenali watak lucu tersebut dalam sitkom komedi Jenaka Kampung Kalut yang bersiaran di TV3. Tidak cukup dengan itu, nama elakon Ropie Cecupak, 52 turut melonjak lagi menerusi watak Nayan dalam filem Hantu Kak Limah yang telah mencetuskan fenomena sekitar tahun lalu. Meskipun pelbagai kejayaan besar digarap oleh pelakon itu, dia masih mengekalkan sikap bersederhana dan tidak terlalu memilih tawaran berlakon.

BACA:[VIDEO] Azza Macam Rosnah Mat Aris Parodi Pening P0ligami Lawak Habis!

Baru-baru ini, Ropie ada memuat naik sebuah video di Instagram miliknya menyanyikan lagu Dato’ Sri Siti Nurhaliza berjudul ‘Comel Pipi Merah’ bersama dengan Man Raja Lawak sambil memakai kostum telinga arnab.

Comel tak kami? Jangan marah…

Telinga boleh ‘control’

Rentetan daripada gelagat lucu tersebut, kedua-dua pelawak ini telah membuat ramai terhibur.

Dah kenapa? Salah makan ubat gegat ke?

Pecah usus

Nak berbuih mulut gelak

Macam mana boleh ‘control’ telinga tu

Sumber:IG Ropie_Sryn

Continue Reading

Trending

Copyright © 2019 Erin Sakura | Kayz Asia Sdn Bhd